Una nena de Mollerussa d’uns 5 anys ha resultat ferida crítica després d’ofegar-se a la piscina municipal de Mollerussa en el marc d’una activitat de jocs aquàtics durant la Festa Major. Els fets han tingut lloc cap a les 19.00 hores de la tarda. Els serveis sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l'han reanimat i, després d’intubar-la, l’han traslladat en helicòpter a l’Hospital Sant Pau de Barcelona, on ha arribat cap a dos quarts de nou de la nit.
L’alcalde del municipi, Marc Solsona, ha explicat que la ràpida intervenció dels equips d’emergència ha permès salvar la nena. Poc després de l’incident el mateix alcaldes explicava que tot plegat ha estat “molt ràpid” i destacava que “s’ha reaccionat molt bé”. Al seu parer aquesta és “una de les claus” perquè hi hagi “un punt d’esperança” sobre l’estat de la nena.
En estat crític una nena de 5 anys que s'ha ofegat en una piscina de Mollerussa
Societat
Els serveis sanitaris l’han reanimat i l’han traslladat en helicòpter a l’Hospital Sant Pau de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
20 de maig de 2016 a
les 21:44
Actualitzat el
21 de maig de 2016 a les
09:16
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
