Eurofund remarca que el desenvolupament del sector SUR-42-Torre Salses de Lleida no suposa només la construcció del parc comercial i d'oci que promou conjuntament amb Frey, sinó que el pla parcial defineix i ordena un ampli sector de 550.000 metres quadrats dels quals l'equipament comercial n'ocuparà 55.000.
Recorda que el planejament preveu la construcció de 1.435 habitatges, dels quals el 35,5% (510) seran de protecció, així com desenvolupar l'espai que uneix els barris de la Bordeta i Magraners. En aquest sentit, el promotor considera que algunes declaracions de dirigents locals "denoten manca d'informació sobre el projecte o voluntat de menystenir-lo" i referma que es tracta d'un "projecte ambiciós i ple d'oportunitats per a Lleida".
Eurofund Parc Lleida assenyala que amb la modificació del pla parcial del SUR-42, aprovada definitivament l'any 2018 sense al·legacions ni impugnacions, es va incorporar aquesta dotació d'habitatge protegit, atenent el que estableix la normativa vigent i les necessitats d'aquesta tipologia de pisos a Lleida.
Per això, considera que l'"alentiment" de la Paeria en la tramitació del sector "perjudica també a molts lleidatans, sobretot els joves que busquen un habitatge d'aquestes característiques".
A la vegada, el promotor del parc comercial i d'oci a Torre Salses lamenta les declaracions de dirigents locals en relació amb el projecte. Eurofund referma la voluntat "de participar en un projecte ambiciós i ple d'oportunitats per a Lleida", conjuntament amb la resta de propietaris que conformen el SUR-42.
En aquest sentit, insisteix en reclamar a reclamar a la Paeria que, després de dos anys, "desbloquegi els tràmits urbanístics per desenvolupar tot aquest gran espai de la trama urbana, cohesionar els dos barris i generar nous accessos cap al centre de la ciutat, un impuls amb què l'Ajuntament hi hauria d'estar d'acord", afirma Eurofund.
Eurofund recorda que també construirà pisos i acusa la Paeria de menystenir el projecte
Societat
Insisteix en reclamar a reclamar que es desbloquegin els tràmits urbanístics per desenvolupar tot aquest gran espai
ARA A PORTADA
-
Successos L'incendi a la Franja de Ponent queda estabilitzat i els veïns desallotjats poden tornar a casa Redacció
-
Societat L’incendi de la Llitera no avançarà més però l’extinció s’allargarà el cap de setmana Redacció
-
Societat Controlat l'incendi de vegetació agrícola de Tàrrega, que ha cremat prop de 39 hectàrees Redacció
-
Publicat el
06 de juliol de 2021 a
les 10:20
Et pot interessar
-
Societat
El ple de Balaguer aprova un nou full de ruta esportiu amb la reactivació de la pista d’atletisme
-
Societat
Cap poble de la Llitera ha quedat afectat per l’incendi tot i el desallotjament dels veïns
-
Societat
Més de 3.000 milions per modernitzar els regadius catalans amb el canal d’Urgell com a projecte clau
-
Societat
Desconfinat el nucli de Santa Maria de Montmagastrell per un foc de camps i rostolls que encara té represes
-
Societat
Lleida accelera el desenvolupament de Torreblanca amb 202 noves hectàrees industrials i logístiques
-
Societat
Reoberta parcialment l'A-2 a Lleida en sentit Barcelona, després d'estar tallada per un camió bolcat
