La periodista de la delegació de Ponent de l’Agència Catalana de Notícies (ACN) Laura Cortès ha resultat ferida a la cama dreta aquest vespre mentre cobria els enfrontaments entre la policia i els manifestants als voltants de la subdelegació del govern espanyol a Lleida. La periodista ha rebut l’impacte d’un objecte desconegut de procedència encara indeterminada.
Cortès ha estat traslladada a un centre mèdic per rebre punts de sutura després que l’hagin atès els serveis sanitaris al mateix lloc dels fets. Els Mossos d'Esquadra han actuat després que un grup de manifestants hagin llançat diversos objectes a la línia policial que protegia l'edifici, com pedres, ampolles de vidre o llaunes.
Els fets han passat durant els enfrontaments i les càrregues policials davant de la subdelegació del govern espanyol a Lleida. Els Mossos d'Esquadra han carregat com a resposta a un grup de manifestants que han llançat diversos objectes a la línia policial que protegia l'edifici, com pedres, ampolles de vidre o llaunes.
Ferida a la cama una periodista de mentre cobria els enfrontaments a Lleida
La periodista Laura Cortès ha rebut l'impacte d'un objecte de procedència indeterminada que li ha provocat un trau
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’octubre de 2019 a les 21:30
Et pot interessar
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega
-
Societat La nova fira Agobiotech Forum de Lleida ja registra un 85% d’ocupació
-
Societat Els ramaders del Pirineu tanquen un bon estiu de pastura a la muntanya de Llessui