La periodista de la delegació de Ponent de l’Agència Catalana de Notícies (ACN) Laura Cortès ha resultat ferida a la cama dreta aquest vespre mentre cobria els enfrontaments entre la policia i els manifestants als voltants de la subdelegació del govern espanyol a Lleida. La periodista ha rebut l’impacte d’un objecte desconegut de procedència encara indeterminada.
Cortès ha estat traslladada a un centre mèdic per rebre punts de sutura després que l’hagin atès els serveis sanitaris al mateix lloc dels fets. Els Mossos d'Esquadra han actuat després que un grup de manifestants hagin llançat diversos objectes a la línia policial que protegia l'edifici, com pedres, ampolles de vidre o llaunes.
Els fets han passat durant els enfrontaments i les càrregues policials davant de la subdelegació del govern espanyol a Lleida. Els Mossos d'Esquadra han carregat com a resposta a un grup de manifestants que han llançat diversos objectes a la línia policial que protegia l'edifici, com pedres, ampolles de vidre o llaunes.
Ferida a la cama una periodista de mentre cobria els enfrontaments a Lleida
La periodista Laura Cortès ha rebut l'impacte d'un objecte de procedència indeterminada que li ha provocat un trau
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’octubre de 2019 a les 21:30
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme