Els Bombers de la Generalitat han treballat aquest diumenge a la tarda en un rescat de muntanya a Vilanova de Meià (Noguera). L'avís s'ha rebut a les 13.34 hores, quan s'ha alertat que dues persones han resultat ferides en caure'ls una roca mentre feien escalada a la via Diedre Farreny, a Vilanova de Meià (Noguera).
Fins al lloc s'hi han desplaçat efectius del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i un helicòpter. Un d'ells, de 24 anys, ha resultat ferit de poca gravetat i ha estat evacuat en un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital de Tremp. L'altre afectat ha estat atès 'in situ'.
Ferits dos excursionistes a Vilanova de Meià al caure'ls una roca al damunt
Societat
Un noi de 24 anys ha estat evacuat a l'hospital de Tremp
ARA A PORTADA
-
Societat La Transsegre es reinventa amb èxit mentre el futur de les baixades queda en suspens Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Societat Protecció Civil aixeca el confinament del nucli de Fontllonga un cop controlat l'incendi de Camarasa, a la Noguera Redacció
-
Societat La calor extrema deshidrata el 80% dels perers conference de Lleida i amenaça la collita Redacció
Publicat el
08 de gener de 2017 a
les 23:33
Actualitzat el
08 de gener de 2017 a les
23:38
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
Pagesos: primera línia contra el foc
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
