L’entrenador del Lleida Esportiu, Gabri Garcia, s’ha mostrat preocupat per la situació que viu el seu equip. El fet d’haver sumat només tres punts dels 15 possibles en els primers cinc partits de lliga ha portat el tècnic a admetre que l’staff no s’esperava viure aquest escenari a inici de temporada. Gabri ha dit estar satisfet pel joc “seriós” del seu equip, però ha lamentat la poca capacitat dels seus jugadors per “madurar els partits”.
L’empat contra l’Eivissa (1-1) al Camp d’Esports ha provocat que el tècnic hagi instat els seus jugadors ha millorar ràpidament i a evitar les errades perquè “ens han costat molts punts”. Gabri ha lamentat la clamorosa errada del porter lleidatà Vidal, que ha provocat el penal que ha donat l’empat, i ha explicat que tota la plantilla està “implicada” per millorar la situació, encara que ha assegurat que comprèn la pressa de l’afició per veure guanyar el Lleida Esportiu. A ells els hi ha enviat un missatge; “Això ho millorarem”.
En aquest sentit, Gabri ha admès que hi ha jugadors que “han de donar un pas endavant” en els propers partits i ha avisat que “cap jugador té el lloc assegurat ni a l’onze ni a la convocatòria”.
Sobre els crits contra la directiva, Gabri ha dit que aquesta situació “no ajuda l’equip” i ha mostrat el seu desig que l’afició animi més l’equip.
Gabri, preocupat: «No ens esperàvem aquesta situació»
L’entrenador del Lleida Esportiu insta els jugadors a donar un pas endavant perquè les errades “ens han costat molts punts”
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2021 a les 18:15
Actualitzat el 03 d’octubre de 2021 a les 18:27
Et pot interessar
-
Societat
Municipàlia tanca «una edició històrica» que genera un impacte econòmic de 16 MEUR a Lleida
-
Societat
Municipàlia obre amb força i projecció internacional amb 353 expositors i visitants de quatre continents
-
Societat
Col·lapse judicial a Lleida: els jutjats tripliquen el volum recomanat i acumulen fins a dos anys de retard en les sentències
-
Societat
El col·lapse de Redsys paralitza durant una hora el comerç lleidatà
-
Societat
Agramunt reforça la presència policial les 24 hores del dia davant l'increment de fets delictius al municipi
-
Societat
BonÀrea obre a Lleida un centre d'innovació per captar «talent tecnològic» de la UdL
