Els jugadors del Lleida Esportiu tenen paciència, però s’acabarà. Ho ha avisat Gabri Garcia aquest dimecres en roda de premsa després de la derrota als penals contra l’Ebro que ha apartat l’equip de jugar la Copa del Rei.
L’entrenador ha assegurat que el club encara no ha pagat els sous que deu i ha reflexionat al voltant d’una data de caducitat de la paciència, que espera que sigui llunyana perquè voldrà dir, ha explicat, que els propietaris paguen els sous a la plantilla.
De moment, tot segueix igual i el tècnic es manté ferm en la defensa dels seus jugadors, que aquest dimecres ha tornat a lloar pel joc i l’actitud. En aquest sentit, el tècnic ha dit sentir-se satisfet amb els jugadors que normalment no son titulars i ha instat a guanyar-se el lloc a l’onze.
Gabri torna a avisar: «Tota paciència té un límit»
Societat
L’entrenador del Lleida assegura que el club encara no ha pagat els sous que deu
ARA A PORTADA
-
Societat L'aturada del projecte del tramvia posa en escac el govern de Balaguer Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Presó provisional sense fiança per als dos detinguts per la baralla multitudinària a Lleida Redacció
-
Societat Directius de MJ Gruas haurien admès el pagament de comissions a l’excap de carreteres Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
27 d’octubre de 2021 a
les 23:38
Actualitzat el
27 d’octubre de 2021 a les
23:49
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
Les violacions augmenten un 56% a Lleida durant el primer semestre de l'any
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
