Un total de 190 persones han participat al cribratge poblacional que Salut ha dut a terme aquest dimecres a Tàrrega. Es tracta del primer municipi on s'ha efectuat mitjançant proves PCR d'automostra, tal com ja s'havia fet en escoles i universitats.
S'adreçava a persones d'entre 18 i 65 anys, especialment a aquelles que haguessin tingut contacte estret amb positius de Covid-19 en l'àmbit laboral, després d'haver-se diagnosticat els darrers dies una elevada xifra de nous casos al municipi entre treballadors de petites i mitjanes empreses.
Les proves s'han dut a terme al pavelló municipal d'Esports de 9.30h a 13.30h i de 14.30h a 17.30h. Salut durà a terme un altre cribratge massiu amb proves d'automostra dissabte a Mollerussa.
[plantillacoronavirus]
Gairebé 200 persones participen del cribratge d'automostra a Tàrrega
Societat
La tècnica utilitzada ha estat la PCR amb automostra nasal
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
21 d’abril de 2021 a
les 21:06
Actualitzat el
21 d’abril de 2021 a les
21:10
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
