Gilabert destaca la importància de potenciar la Marca Pirineus

Publicat el 03 de novembre de 2009 a les 19:09

Posteriorment, s’ha desplaçat fins a Gavet de la Conca on s’ha entrevistat amb l’alcalde, Josep Durany, i ha signat el Llibre d’Honor. Després han visitat la població de Gavet i el nucli agregat de Fontsagrada.

Després de l’acte de presentació pública de l’estudi ‘Projecció Internacional: Lleida, les seves comarques i l’Alt Pirineu i Aran’, el president de la Diputació ha mantingut un dinar de treball amb els alcaldes de la comarca del Pallars Jussà al restaurant ‘Fa uns anys’ de la Pobla de Segur. Durant la trobada han tractat sobre diferents temes relacionats amb la comarca.

D'altra banda, Gilabert va destacar ahir la destaca la importància de potenciar la marca Pirineus per impulsar les comarques del Pirineu internacionalment. Gilabert va assegurar això en la presentació pública de l’Estudi Projecció Internacional: Lleida, les seves comarques i l’Alt Pirineu i Aran.

El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, va afirmar que un dels reptes de les comarques lleidatanes i de les institucions és “posar en valor el nom de Pirineus i vendre’l internacionalment per identificar el territori lleidatà des d’una vessant global”.

 

 

Els alcaldes del Pallars Jussà i el president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert. Els alcaldes del Pallars Jussà i el president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert.