Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns a Lleida una veïna de la ciutat de 56 anys, amb nombrosos antecedents, com a presumpta autora d'un robatori amb violència a un home d'edat avançada.
Cap a les 11 hores la dona va passar per davant una terrassa d'un bar del carrer Prat de la Riba de la capital del Segrià, moment que hauria aprofitat per endur-se un bitllet de 20 euros que un client portava a la butxaca de la camisa. Aquest, en adornar-se'n, va demanar a la dona que li tornés els diners però aquesta s'hi va negar i va espentejar l'home, segons fonts policials.
Dos clients van sortir de l'interior de l'establiment per ajudar la víctima, un home de 77 anys, i també van aconseguir retenir l'assaltant, que finalment va ser detinguda pels mossos.
Detenen una veïna de Lleida per robar amb força un ancià en una terrassa d'un bar
La dona té 56 anys i nombrosos antecedents
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’agost de 2016 a les 20:58
Et pot interessar
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega