Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns a Lleida una veïna de la ciutat de 56 anys, amb nombrosos antecedents, com a presumpta autora d'un robatori amb violència a un home d'edat avançada.
Cap a les 11 hores la dona va passar per davant una terrassa d'un bar del carrer Prat de la Riba de la capital del Segrià, moment que hauria aprofitat per endur-se un bitllet de 20 euros que un client portava a la butxaca de la camisa. Aquest, en adornar-se'n, va demanar a la dona que li tornés els diners però aquesta s'hi va negar i va espentejar l'home, segons fonts policials.
Dos clients van sortir de l'interior de l'establiment per ajudar la víctima, un home de 77 anys, i també van aconseguir retenir l'assaltant, que finalment va ser detinguda pels mossos.
Detenen una veïna de Lleida per robar amb força un ancià en una terrassa d'un bar
Societat
La dona té 56 anys i nombrosos antecedents
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2016 a
les 20:58
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola i forestal a Pinell de Solsonès
-
Societat D'on ve el fum que es veu al cel de Lleida?
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
