Un helicòpter medicalitzat ha traslladat fins a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida un veí del Palau d'Anglesola (Pla d'Urgell) a qui el seu fill de tres anys hauria clavat accidentalment un ganivet de grans dimensions. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís quan passaven 9 minuts de les cinc de la tarda. Segons sembla, els fets han passat quan el nen ha agafat el ganivet per jugar i de sobte ha saltat sobre el pare i li ha clavat.
En aquells moments la mare estava fora treballant. Els metges del CAP s'han desplaçat fins al domicili i s'ha activat un helicòpter per evacuar el ferit fins al centre hospitalari de Lleida.
Ingressa a l'Arnau de Vilanova un home a qui el seu fill de tres anys ha clavat un ganivet
L'han traslladat en helicòpter des del Palau d'Anglesola
ARA A PORTADA
-
El Govern ressuscita l’Eix Transversal Ferroviari en plena crisi de Rodalies Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
Raimat, símbol del deteriorament ferroviari: més de 20 anys amb limitació de velocitat Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
-
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants Redacció
Publicat el
21 de juny de 2015 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
