El conductor condemnat per causar un accident mortal l'octubre de 2016 a l'N-240 a Lleida en què va morir una jove de 27 anys de les Borges Blanques, ha ingressat aquest dilluns a la presó, tal com ha avançat Segre i ha pogut confirmar l'ACN de fonts judicials.
L'Audiència de Lleida va ratificar al juny els dos anys, sis mesos i un dia de presó imposats pel jutjat penal 2 de Lleida que el va condemnar per un delicte de conducció temerària en concurs amb homicidi per imprudència greu. La família de la víctima en demanava 15.
Finalment es va considerar provat que l'home circulava a una velocitat d'entre 138 i 160 km/h en un tram limitat a 90 i que va envair el sentit contrari, per on circulava la víctima. L'altra acusada va quedar absolta.
Ingressa a presó el conductor condemnat per causar un accident mortal a l'N-240
En el sinistre hi va morir una jove de les Borges Blanques
- Imatge del condemnat -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2022 a les 19:37
Actualitzat el 11 de gener de 2022 a les 19:41
Et pot interessar
-
Societat
La plaga de conills s’agreuja: ja s'enfilen als arbres i posen en risc la collita
-
Societat
Els preus pugen dues dècimes al desembre a Ponent i l’Alt Pirineu i Aran
-
Societat
Balaguer prepara una nova ofensiva per accedir al Pla de Barris
-
Societat
Govern i Paeria impulsen un nou model d’inclusió social amb una inversió de 12 milions
-
Societat
L’Hostaleria de Lleida rebutja l’augment de la taxa turística i reclama un model territorial més just
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Balaguer salva la vida d’una persona a la plaça Mercadal
