La consellera d'Agricultura, Teresa Jordà, es reunirà amb alcaldes dels municipis afectats per l'incendi d'aquest juliol a la Ribera d'Ebre. Segons ha pogut saber l'ACN, la reunió serà divendres a Flix i hi participarà la consellera implicada i els batlles afectats de les comarques de la Ribera d'Ebre, el Segrià i les Garrigues.
Tal i com ha explicat en la roda de premsa posterior al Consell Executiu la consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Meritxell Budó, amb la reunió es pretén "treballar conjuntament la resposta d'emergència", com assegura que ja s'ha fet al llarg de l'estiu amb els ajuntaments i els conselles comarcals.
D'altra banda, Budó també ha recordat que en la darrera reunió del Consell Executiu ja es va aprovar una partida extraordinària per facilitar l'accés a crèdits dels perjudicats, així com que es posaria a disposició dels afectats recursos per poder subvencionar els interessos dels préstecs.
Jordà es reunirà divendres amb alcaldes dels municipis afectats per l'incendi de la Ribera d'Ebre
Budó assegura que la trobada servirà per "treballar conjuntament la resposta d'emergència"
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’agost de 2019 a
les 16:11
Et pot interessar
-
Societat
Tancats dos boxs de l'UCI de l'Hospital Santa Maria de Lleida per goteres
-
Societat
Inicien les obres per consolidar la muralla del castell de Guimerà
-
Societat
L’atur creix un 0,48% al gener a Lleida en un context anual encara favorable
-
Societat
Lleida consolida la seva identitat com a ciutat universitària amb nous rètols a les entrades
-
Societat
La Botifarra fa taula grossa a Lleida
-
Societat
Més digital i més fiable: Endesa accelera la modernització de la xarxa elèctrica a Lleida
