La marxa de jugadors del Lleida Esportiu no s'atura. Després que el club no hagi pogut fermar cap dels jugadors que acabaven contracte, ara es troba amb el cas dels futbolistes que, tot i tenir un lligam contractual amb el club, també volen tocar el dos.
És el cas del porter Ivan Crespo, pretès pel Racing de Santander, i del davanter Julen Colinas, que en els darrers dies ha anat sonant com a fitxatge d'alguns equips com la Cultural Leonesa, el Burgos o el Real Unión de Irun.
El jugador estaria disposat a marxar després de la mala temporada a nivell econòmic que s'ha viscut a l'entitat, però els clubs interessants en contractar-lo hauran de fer front a la clàusula de recisió. Si Colinas acabés marxant, el club hauria patit un total de 19 baixes, per la qual cosa només quedarien disponibles un total de set jugadors per començar la pretemporada.
Julen Colinas també podria marxar del Lleida Esportiu
Diversos clubs s'han interessat pel davanter, que estaria disposat a marxar

- Julen Colinas podria marxar del Lleida -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2016 a les 19:17
Actualitzat el 11 de juliol de 2016 a les 19:28
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida