La Fira de l'Oli de Qualitat Verge Extra i les Garrigues ha tancat aquest diumenge la seva 59a edició fent un balanç "positiu" pel que fa el retorn al format presencial i també les vendes, que segons ha indicat l'alcaldessa de les Borges Blanques, Núria Palau, "s'han mantingut" respecte edicions anteriors.
"Les vendes al web han baixat però per contrapartida han pujat les vendes al pavelló. Per tant podem donar gairebé per consolidades les dos formes, tant presencial com virtual", ha indicat. Per contra, el que sí ha baixat ha estat el nombre de visitants. Així, Palau ha dit que durant els tres dies la fira ha rebut 1/3 dels visitants que va rebre a la darrera edició presencial, és a dir, unes 20.000 persones.
La trentena d'expositors del sector oleícola s'han mostrat satisfets de tornar al format presencial, després de dos anys sense poder ensenyar els seus productes al Pavelló de l'Oli. I és que malgrat l'assistència de públic ha estat inferior respecte edicions anteriors a la pandèmia, han dit que tenien "ganes" de retrobar-se amb els clients.
La Fira de l'Oli de les Borges manté vendes i consolida el format híbrid
Societat
L'alcaldessa Palau fa un balanç positiu del certamen i diu que ha rebut 1/3 dels visitants respecte l'anterior edició
ARA A PORTADA
-
Societat La Paeria de Balaguer suma un nou conflicte: la Urbana amenaça amb protestes pels incompliments Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Successos Nou ferits continuen ingressats dos dies després de l'accident d'autobús a Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el
24 de gener de 2022 a
les 08:29
Actualitzat el
24 de gener de 2022 a les
08:33
Et pot interessar
-
Societat Detenen una parella a Arbeca per estafar 3.600 euros amb una targeta de combustible robada
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 4 i 5 de juliol
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola i forestal a Pinell de Solsonès
-
Societat D'on ve el fum que es veu al cel de Lleida?
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
