La 24a edició de Lleida Ocasió, la Fira del Vehicle d'Ocasió de Lleida, se celebrarà els dies 14, 15 i 16 de maig, després que Fira de Lleida i els representants del sector hagin consensuat aquestes dates. El certamen estava previst inicialment per als dies 29, 30 i 31 de gener i, posteriorment, per al mes de març. Després d'haver-la d'ajornar dos cops, es farà finalment al maig sempre i quan les autoritats sanitàries ho permetin.
El certamen presenta ja una ocupació del 100%, amb una trentena d'expositors, fruit de l'interès de les empreses en participar a la fira. Lleida Ocasió pretén contribuir a reactivar l'activitat comercial que s'ha vist alentida durant la pandèmia.
El director general de Fira de Lleida, Oriol Oró, ha remarcat que el saló s'ha convertit en el referent del sector a Lleida, tot i que també amb una bona capacitat d'atracció i d'influència en les províncies veïnes.
Lleida Ocasió es portarà a terme als pavellons 3 i 4 i a la zona exterior del recinte de Fira de Lleida amb una àmplia exposició de turismes, tot terrenys, vehicles industrials i autocaravanes, a més d'equipaments i recanvis per a vehicles. L'entrada a la fira és gratuïta. En la darrera edició de Lleida Ocasió es van vendre més de 140 vehicles de tot tipus. El saló va acollir 30 expositors i prop de 600 vehicles.
La Fira del Vehicle d'Ocasió de Lleida se celebrarà finalment del 14 al 16 de maig
La 24a edició del certamen s'havia hagut d'ajornar en dues ocasions per la pandèmia
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’abril de 2021 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Les pluges dificulten la recol·lecció del cereal de Ponent
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
-
Societat
La carn de senglar s’acumula als congeladors i els majoristes planten cara a la Generalitat
-
Societat Menys papers i més camp: Unió de Pagesos planta cara a la burocràcia
-
Societat
Així viuen la gran nevada al poble més alt de Catalunya: «No ho havíem vist mai»
