L'escola Maria-Merce Marçal de Tàrrega ben aviat disposarà de noves aules. Les obres d'instal·lació d'un mòdul prefabricat que permetrà guanyar espai al centre encaren la recta final.
Un cop enllestits els treballs, l'escola, que des del curs passat és de dues línies, comptarà amb quatre noves classes. El Departament d'Educació va satisfer així la petició de la comunitat educativa del centre, on bona part dels cursos ja estaven desdoblats. Per tal de resoldre la demanda d'espai, Educació duu a terme les obres per instal·lar un mòdul prefabricat en un terreny contigu cedit per l'Ajuntament de Tàrrega.
Aquest dijous han arribat una vintena de camions de gran tonatge carregats amb les estructures que formen el mòdul, de nova construcció. Així, els operaris treballen en la seva instal·lació per tal que les properes setmanes es pugui procedir a connectar-ne els subministraments d'electricitat, aigua i clavegueram.
De 400 metres quadrats, el nou espai tindrà quatre aules i serveis, entre altres estances. És previst que el nou espai estigui a punt durant el mes de novembre i que aculli les aules de quatre grups-classe del col·legi.
La instal·lació del nou mòdul de l’escola Maria-Mercè Marçal de Tàrrega, en la recta final
Els treballs que du a terme el Departament d'Educació permetran guanyar espai al centre, que des del curs passat és de dues línies

- Les obres del nou mòdul de l’escola Maria-Mercè Marçal -
- Ajuntament Tàrrega
ARA A PORTADA
-
Les Borges Blanques: dos anys de reptes socials i urbanístics amb poc consens Oriol Almacellas Verdés
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
-
-
-
Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 26 d’octubre de 2023 a les 17:47
Actualitzat el 26 d’octubre de 2023 a les 18:05
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància
-
Societat Neteja intensiva al barri de Cappont durant tres setmanes