La Paeria ha desestimat aquest dimecres el recurs de reposició de PSC contra l'acord de l'27 de setembre de deixar sense efecte la suspensió de la tramitació de les llicències urbanístiques. D'aquesta manera, es revoca el nou POUM i les llicències hauran de complir amb el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de l'any 1999, que està vigent fins al 14 de juliol de 2023.
Els 15 regidors dels grups municipals d'ERC-AM, JxCat i Comú de Lleida han votat en contra de la proposta dels socialistes, que hi han votat a favor. Cs i PP s'han abstingut.
El regidor d'Urbanisme i primer tinent d'alcalde, Toni Postius, assegura que la decisió de l'executiu local està avalada per diversos informes tècnics i jurídics, que recullen jurisprudència en aquest àmbit.
Postius ha fet referència al document encarregat per la Paeria a l'arquitecte urbanista i director de la Càtedra UNESCO de Ciutats Intermèdies, Urbanització i Desenvolupament de la UdL, Josep Maria Llop, on proposa aprofitar el treball realitzat i que es corregeixin les seves deficiències, tant jurídiques com tècniques , aportant les al·legacions presentades a l'POUM aprovat inicialment en el ple de l'25 d'abril de 2018.
La Paeria atura el nou POUM i aixeca la suspensió de les llicències
S'haurà de complir amb el projecte del 1999 fins que no es posi en marxa el nou pla

- Postius i Pueyo, abans del ple -
- Àlvar Llobet
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2019 a les 09:33
Actualitzat el 21 de novembre de 2019 a les 09:38
Et pot interessar
-
Societat Detinguts amb 640 porros a punt de vendre en una falsa associació cannàbica de Cervera
-
Societat La nova Tracjusa promet menys emissions i més energia verda a les Garrigues
-
Societat ERC defensa el Condal com a futur centre d’arts de Balaguer i rebutja l’ús com a aparcament
-
Societat Elisabet Lizaso deixa l’alcaldia de Camarasa després de deu anys
-
Societat Lleida s’encén per Palestina amb banderes i crits contra l’assalt a la Flotilla
-
Societat Llorenç Capdevila guanya el 35è Premi Gran Angular