El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies en funcions, Chakir el Homrani, ha visitat aquest dimecres les obres de reforma i ampliació de la residència municipal Mas Vell d'Agramunt (Urgell), acompanyat de l'alcaldessa Sílvia Fernàndez.
El centre disposa en l'actualitat de 15 places, que s'ampliaran en 12 més, fins a un total de 27, i Treball, Afers Socials i Famílies mantindrà el finançament de 10 places. Pel que fa al centre de dia, amb l'ampliació de l'equipament s'arribarà a un total de 15 places -ara en té 10-, 5 de les quals seran finançades pel Departament. Així mateix, Treball, Afers Socials i Famílies contribueix al finançament de les obres amb 280.000 euros.
El centre de dia està ubicat a la planta baixa de l’edifici, on també hi ha el gimnàs o sala de fisioteràpia. A les plantes primera i segona es troben les habitacions, i a la tercera planta, els despatxos de direcció, reunions, professionals, infermeria, bugaderia, vestidors, magatzem i perruqueria.
La residència Mas Vell d'Agramunt s'amplia a dotze places i cinc del centre de dia
Treball, Afers Socials i Famílies aporta 280.000 euros per a l'execució dels treballs
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2021 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
