Des de l'Institut Català per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran s'ha realitzat una diagnosi sobre les fires i els mercats a l'Alt Pirineu i Aran, amb l'objectiu de posar de manifest les mancances i les potencialitats d'aquest sector, atesa la seva rellevància per al territori.
Les principals objectius de la jornada són, més enllà de donar a conèixer les conclusions de l'estudi esmentat, crear un espai de debat al voltant de les fires i mercats, per posar en contacte els professionals dels sector de l'àmbit territorial de l'Alt Pirineu i Aran, i promoure el treball en xarxa entre aquest col·lectiu de professionals.
La Jornada de fires i mercats de l’Alt Pirineu i Aran, ha estat coorganitzada entre l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA), el Departament d’Innovació, Universitats i Empresa i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.
Podeu consultar les activitats que tindran lloc al llarg de la jornada a la web de l'IDAPA.