Aquesta trobada s'iniciarà a les onze del matí amb una recepció a tots aquests ciutadans que portin aquest nom o cognom per part de l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, en un acte que se celebrarà a la sala d'actes del consistori urgellenc.
Tot seguit, els Ermengols-Armengols podran gaudir d'una visita guiada pel centre històric de la ciutat. La trobada es clourà amb un dinar de germanor que es farà al Parc Olímpic del Segre de la Seu d'Urgell. Tots els assistents al dinar hauran d'abonar el mateix dia 15 euros directament al restaurant del parc.
Totes aquelles persones que estiguin interessades en participar a la Primera Trobada Mundial d'Ermengols-Armengols que se celebrarà a la capital de l'Alt Urgell poden confirmar la seva assistència, abans del dia 25 d'agost, a través del telèfon 973 35 15 11 o bé per correu electrònic a info@turismeseu.com.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2010 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola i forestal a Pinell de Solsonès
-
Societat D'on ve el fum que es veu al cel de Lleida?
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
