Aquesta trobada s'iniciarà a les onze del matí amb una recepció a tots aquests ciutadans que portin aquest nom o cognom per part de l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, en un acte que se celebrarà a la sala d'actes del consistori urgellenc.
Tot seguit, els Ermengols-Armengols podran gaudir d'una visita guiada pel centre històric de la ciutat. La trobada es clourà amb un dinar de germanor que es farà al Parc Olímpic del Segre de la Seu d'Urgell. Tots els assistents al dinar hauran d'abonar el mateix dia 15 euros directament al restaurant del parc.
Totes aquelles persones que estiguin interessades en participar a la Primera Trobada Mundial d'Ermengols-Armengols que se celebrarà a la capital de l'Alt Urgell poden confirmar la seva assistència, abans del dia 25 d'agost, a través del telèfon 973 35 15 11 o bé per correu electrònic a info@turismeseu.com.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2010 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Societat
La vaga torna a deixar penjats els usuaris del tren entre Lleida i Cervera
-
Societat
Les temperatures extremes augmenten l’activitat a urgències
-
Societat
Arriben a Alguaire els esquiadors suecs del primer vol d'hivern de Quality Travel
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Les pluges dificulten la recol·lecció del cereal de Ponent
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
