El col·lectiu la Sirollada ha negat aquest dilluns que es vengués alcohol a menors durant el vermut que van organitzar durant la Festa Major de Lleida. L'entitat ha sortit al pas de les acusacions de l'alcalde de Lleida, que el passat divendres va assegurar a UA1 que havia rebut informació via Twitter que la Sirollada estava venent begudes amb alcohol a menors d'edat.
El grup assegura que el Paer en cap ha utilitzat aquesta qüestió per atacar l'entitat que "estava plantant cara i qüestionant a la Paeria per la gestió de la Plaça Blas Infante". En aquest sentit, el grup indica que l'alcalde "va barrejar dos temes completament diferents per no haver de respondre sobre la negativa a l'ús de Blas Infante", alhora que "ha utilitzat el conflicte amb la Guàrdia Urbana".
La Sirollada recorda també que el tuit que va rebre Ros feia referència a les barres dels Camps Elisis i en cap moment feia referència a la Sirollada. De fet, la Guàrdia Urbana ha indicat aquest dilluns que durant el cap de setmana s'ha actuat administrativament per la venda d'alcohol a dos menors de 15 i 16 anys, per bé que tampoc detalla el responsable d'aquesta venda.
La Sirollada desmenteix Ros i nega que es vengués alcohol a menors durant el seu vermut
Societat
L'entitat creu que l'alcalde de Lleida vol atacar-los
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de maig de 2017 a
les 01:37
Actualitzat el
16 de maig de 2017 a les
01:48
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
-
Societat
Docents del Pirineu alcen la veu per la dificultat d’accés a l’habitatge i la manca de docents a les escoles rurals
-
Societat
L'escola Estel de Castellnou de Seana estrena un nou edifici
-
Societat
Ajornen el desallotjament de l’Escola Popular de Balàfia, que fa una crida a fer créixer el projecte
