El col·lectiu la Sirollada ha negat aquest dilluns que es vengués alcohol a menors durant el vermut que van organitzar durant la Festa Major de Lleida. L'entitat ha sortit al pas de les acusacions de l'alcalde de Lleida, que el passat divendres va assegurar a UA1 que havia rebut informació via Twitter que la Sirollada estava venent begudes amb alcohol a menors d'edat.
El grup assegura que el Paer en cap ha utilitzat aquesta qüestió per atacar l'entitat que "estava plantant cara i qüestionant a la Paeria per la gestió de la Plaça Blas Infante". En aquest sentit, el grup indica que l'alcalde "va barrejar dos temes completament diferents per no haver de respondre sobre la negativa a l'ús de Blas Infante", alhora que "ha utilitzat el conflicte amb la Guàrdia Urbana".
La Sirollada recorda també que el tuit que va rebre Ros feia referència a les barres dels Camps Elisis i en cap moment feia referència a la Sirollada. De fet, la Guàrdia Urbana ha indicat aquest dilluns que durant el cap de setmana s'ha actuat administrativament per la venda d'alcohol a dos menors de 15 i 16 anys, per bé que tampoc detalla el responsable d'aquesta venda.
La Sirollada desmenteix Ros i nega que es vengués alcohol a menors durant el seu vermut
L'entitat creu que l'alcalde de Lleida vol atacar-los
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2017 a les 01:37
Actualitzat el 16 de maig de 2017 a les 01:48
Et pot interessar
-
Societat Ros Roca obre una macroplanta a Tàrrega amb 25 milions d’inversió i 200 nous llocs de treball
-
Societat La joventut socialista planta cara a l’arribada d’una sala de jocs a la Seu d’Urgell
-
Societat El foc de Torrefeta, el més gran de l’estiu
-
Societat Lleida es menja Barcelona: el TastaLleida porta el Pirineu i Ponent al mercat de Sant Antoni
-
Societat Mahou San Miguel va créixer un 11% el 2024 fins als 326 milions
-
Societat L’orgue centenari de la Seu d’Urgell reneix després de dos anys de silenci