La treballadora de l'Ajuntament de Tremp que la setmana passada va ser aïllada al donar positiu en la prova de la Covid-19, finalment ha donat negatiu en el segon test que se li ha realitzat. El fet va provocar que sis treballadors del consistori, entre ells l'alcaldessa Maria Pilar Cases, s'aïllessin per precaució i que se suspengués l'atenció presencial a les oficines del consistori, que va finalment va ser rehabilitada aquest mateix dilluns.
Per altra banda, tots ells també han donat negatiu a les proves PCR i demà dijous es reincorporaran al treball presencial. En declaracions a Pallars Digital, Maria Pilar Cases assegura que cap d'ells ha mostrat símptomes durant aquests dies i afirma que la treballadora sospitosa tampoc s'ha trobat malament ni ha mostrat indicis físics de ser portadora del virus.
[noticiadiari]68/13260[/noticiadiari]
[noticiadiari]68/13253[/noticiadiari]
La treballadora de l'Ajuntament de Tremp aïllada per un possible cas de Covid-19 dona negatiu al test
L'alcaldessa i els altres cinc membres del consistori també han donat negatiu i demà es reincorporaran al treball presencial
ARA A PORTADA
-
«La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
-
-
-
Calor de juliol a finals de maig: temperatures fins a 37 graus i rècords a Ponent i l'Ebre Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 22 de juliol de 2020 a les 12:27
Et pot interessar
-
Societat Josep-Lluís Serrano, nou bisbe d'Urgell i copríncep d'Andorra
-
Societat Alerta màxima per temps violent a l'Alt Urgell i el Pallars Sobirà
-
Societat El Col·legi de Periodistes s’incorpora al Premi Turístic Pica d’Estats
-
Societat Jorge Delgado, el jove mort en un accident laboral, serà recordat amb un mural a Lleida
-
Societat Balaguer declara festiu local el 13 de juliol per revitalitzar la Transsegre
-
Societat La Paeria impulsa un edifici de lloguer per a joves al Centre Històric