El Departament de Salut administrarà la vacuna d'AstraZeneca contra la covid-19 en sis centres de vacunació de les regions sanitàries de Lleida i de l'Alt Pirineu i Aran. En el cas de Ponent, seran a Tàrrega i al pavelló Onze de Setembre de Lleida. Pel que fa al Pirineu, els punts de vacunació s'ubiquen a Vielha, la Seu d'Urgell, Puigcerdà i al CAP de Tremp.
Salut ha informat que el vaccí d'AstraZeneca es començarà a administrar dimarts a la tarda en aquests punts a col·lectius essencials com són professionals de les farmàcies i fisioterapeutes, i també a auxiliars sanitaris que encara no s'havien vacunat. Dimarts també començaran les vacunacions a funcionaris de la presó i, durant aquesta setmana, a cossos de seguretat i d'emergències.
En el cas dels Mossos, les vacunes d'AstraZeneca s'administraran a la comissaria de Lleida i a la de la Seu d'Urgell, segons ha pogut saber l'ACN. Els agents del cos de les regions policials de Ponent i del Pirineu Occidental s'hauran de desplaçar en els pròxims dies a aquestes dues comissaries per rebre la vacuna.
Salut ha rebut aquest dilluns les primeres 31.780 dosis del vaccí d'AstraZeneca, que es preveuen començaran a administrar dimarts a la tarda, una vegada s'hagin validat. Aquestes dosis van destinades a professionals de les farmàcies -col·legiats i auxiliars- i fisioterapeutes, i també es començaran a vacunar aquesta setmana funcionaris de presons i cossos de seguretat i d'emergències.
La vacuna d'AstraZeneca es posarà en sis punts de la demarcació de Lleida
Dimarts es començarà a vacunar a farmacèutics, fisioterapeutes i auxiliars sanitaris, i als funcionaris de la presó
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2021 a les 18:11
Et pot interessar
-
Societat L’Hospital del Pallars comença a oferir quimioteràpia per reduir desplaçaments
-
Societat Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat Més pedres, més grans i més sovint: l’augment de les calamarsades alarma el camp lleidatà
-
Societat Daniel Palau no s'oposa al vel: «Tots els símbols religiosos han de poder ser expressats amb normalitat»
-
Societat El bisbe electe de Lleida, Daniel Palau, defensa la llibertat religiosa i evita pronunciar-se sobre el vel
-
Societat Alcarràs consolida el BIOHUB Lab com a motor d’innovació agroindustrial