L'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, informarà aquest dimecres al vespre, durant la celebració de la sessió plenària, del nou cartipàs municipal. En aquest nou mandat municipal 2011-2015, el govern de l'Ajuntament de la Seu passarà de tenir 4 tinències d'alcaldia a 3, amb l'objectiu de racionalitzar i simplificar el funcionament del consistori, tot responent a la realitat econòmica actual.
El decret d'alcaldia nomenaran 3 tinents d'alcaldia: el primer tinent d'alcalde serà Jesús Fierro; el segon tinent d'alcalde serà Anna Vives; i el tercer, Lluís Biosca.
Durant el ple d'aquest dimecres també s'informarà de les delegacions sobre el cartipàs municipal que l'alcalde de la Seu ha decretat. En aquest sentit, s'han organitzat tres grans àrees: la primera, que serà presidida pel primer tinent d'alcalde Jesús Fierro, serà l'àrea de serveis centrals i territori. Aquesta àrea comprèn: Hisenda, Urbanisme, Serveis municipals, Mobilitat i habitatge, Recursos humans i Medi ambient i sostenibilitat, el regidor de les quals serà Jesús Fierro. També hi ha les regidories d'Atenció ciutadana i OAC i Barris que encapçalarà Anna Vives. A més també s'engloben en aquesta primera àrea Seguretat ciutadana i Protecció civil de les quals en serà regidorLluís Biosca; mentre que el regidor de Castellciutat serà Jordi Martín.
La segona àrea està dedicada a l'atenció a les persones i serà presidida per la segona tinent d'alcalde Anna Vives. Aquesta àrea emmarca les regidories de Serveis socials, Polítiques d'igualtat i Participació ciutadana i Comunicació, que en serà regidoraAnna Vives. També s’hi inclouen les regidories de Salut, Solidaritat i cooperació i Gent gran que encapçalarà Montserrat Bonet, mentre que les regidories de Joventut i Infància seran encapçalades per Meritxell Planes, i de la d'Educació en serà el responsable el regidor Jordi Martín.
La tercera àrea serà la dedicada a la promoció de la ciutat que serà presidida pel tercer tinent d'alcalde Lluís Biosca. Les regidories d'Empresa, Ocupació, Turisme i Promoció econòmica seran encapçalades pel regidor Jordi Pallarès. El regidor de Cultura serà Jordi Martín, la regidora de Festes, Meritxell Planes, i Lluís Biosca serà el responsable de les regidories d'innovació tecnològica i esports.
Junta de Govern Local
D'altra banda, els membres que conformaran la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell amb veu i vot seran Jesús Fierro, Anna Vives i Lluís Biosca, per part de l'equip de govern, i Òscar Ordeig per part del grup municipal del PSC-Progrés.
Els regidors Antoni Viñals, d'ICV, Miquel Caminal, d'ERC, i Pere Millàs, del PP, seran membres amb veu i sense vot.
L'Ajuntament de la Seu passa a tenir 3 tinències d'alcaldia
Enlloc de les 4 que disposava en l'anterior mandat. L'alcalde informarà durant la sessió plenària que es celebrarà aquest vespre del nou cartipàs municipal.
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 22 de juny de 2011 a les 14:03
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
