Entre d'altres, els ciutadans podran opinar sobre què és el que més els hi agrada de la Festa Major de la Seu, així com què és el que menys. També es vol saber si els urgellencs estan disposats a pagar per algun dels concerts que s'hi fan i quin import.
L'enquesta també demana quin dos grups musicals, d'entre sis propostes diferents, agradaria que actuessin per la Festa Major. El sondeig també permet fer propostes musicals diferents a les proposades.
Respecte a la ubicació de les atraccions infantils al centre de la ciutat, es demana si convindria o no separar-les de les atraccions dels adults.
L'enquesta també vol saber l'opinió dels ciutadans de la Seu respecte quins dies agraden més per celebrar la Festa Major: de divendres a dimarts o de dimecres a diumenge.
També s'obre la possibilitat que qui ho desitgi pugui formar part de la Comissió de Festes. En cas afirmatiu, tothom pot deixar les seves dades (nom, telèfon i email) o enviant un correu electrònic a festamajor@aj-laseu.cat
Per últim, els ciutadans poden aportar alguna idea sobre la programació de la Festa Major.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2010 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida