Els pares i mares de l'escola Ciutat Jardí de Lleida han iniciat una recollida de signatures contra la decisió del Departament d'Ensenyament, que qualifiquen "d'unilateral, desencertada i injustificada", de suprimir el curs vinent una de les dues línies de P3 amb què compta actualment el centre.
L'AMPA té previst lliurar aquest dimecres totes les signatures recollides als serveis territorials d'Ensenyament a Lleida i al Síndic de Greuges de Catalunya, tenint en compte que la preinscripció comença el dia 30.
Així mateix, també participaran a la concentració convocada aquest dijous pels sindicats i la Marea Groga per rebutjar el tancament de les línies de P3 en aquesta escola i al Joan XVIII de Lleida, així com la fusió dels col·legis Terres de Ponent i Ginesta del barri del Secà de Sant Pere, que vol dur a terme el departament.
L'AMPA de l'escola Ciutat Jardí recull signatures contra el tancament d'una línia de P3
Societat
Els pares i mares qualifiquen "d'unilateral, desencertada i injustificada" la decisió d'Ensenyament
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
15 de març de 2016 a
les 19:05
Actualitzat el
15 de març de 2016 a les
19:15
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
