La sala d’exposicions de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova acull aquesta setmana una mostra fotogràfica que porta per títol "Wabi-Sabi" i que gira entorn de les cicatrius al cos humà, sota el lema "La bellesa de la imperfecció". La seva autora és la fotògrafa Sara Caelles, que és també una de les dones fotografiades en el projecte.
Caelles va ser diagnosticada d’una cardiopatia congènita en néixer i va ser intervinguda quirúrgicament per primer cop quan només tenia set mesos. La seva lluita constant es plasma en aquesta exposició, que esdevé un projecte no només fotogràfic sinó també psicològic, on l’autora reflexiona sobre la manera que tenim de viure i d’apreciar la vida, el temps i la bellesa. ‘Wabi-Sabi’ es basa en un concepte japonès (i al mateix temps n’agafa el nom) que defensa la bellesa de la imperfecció, tot convidant l’espectador a acceptar l’inevitable cicle de la vida i a trobar la bellesa en cada arruga, en cada cicatriu.
L’exposició es pot visitar a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova durant aquesta setmana, coincidint amb la celebració demà del Dia Mundial de les Cardiopaties Congènites.
L'Arnau de Vilanova exposa una mostra fotogràfica sobre les cicatrius al cos humà
És obra de la fotògrafa Sara Caelles, pacient amb una cardiopatia congènita, que la presenta amb motiu de la celebració demà del Dia Mundial d’aquest tipus de malalties del cor
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 13 de febrer de 2019 a les 22:17
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot