L'Empresa Municipal d'Urbanisme (EMU) de Lleida i la Societat de Gestió d'Actius Procedents de la Reestructuració Bancària (Sareb) s'han reunit aquest dimecres per fixar les condicions amb què la Sareb cedirà de forma temporal i en usdefruit un lot important d'habitatges per ser destinats a polítiques socials a Lleida.
El tinent d'alcalde i regidor d'Habitatge i Transició Ecològica, Sergi Talamonte, ha indicat que serà un conveni "històric", que ha de "donar un impuls important a la gestió de l'habitatge públic a la ciutat". Segons Talamonte, es tracta de la cessió "d'un paquet important d'habitatges" que estaran disponibles "per fer front a la situació d'emergència habitacional, que la pandèmia ha agreujat encara més".
Serà l'EMU, en virtut de la delegació de l'Ajuntament de Lleida, qui durà a terme els processos d'adjudicació dels habitatges cedits per la Sareb i ostentarà la condició d'arrendadora gestionant els lloguers.
L'EMU i la Sareb signaran un acord per a la cessió d'habitatges a Lleida
Talamonte diu que serà un conveni "històric" per "donar un impuls important a la gestió d'habitatge públic a la ciutat"
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2021 a les 17:09
Actualitzat el 31 de març de 2021 a les 17:10
Et pot interessar
-
Societat La Diputació destina 340.000 euros a entitats socials que treballen en l’àmbit de la salut
-
Societat Un poble lleidatà, escollit entre les millors destinacions mundials per visitar el 2025
-
Societat El Parc Astronòmic del Montsec homenatja l’astrònoma Maria Assumpció Català i Poch
-
Societat La DANA arrasa vinyes i fruiters amb pèrdues de fins al 80% en algunes zones
-
Societat El Govern preveu ajudes pels afectats de l’incendi de Torrefeta i Florejacs
-
Societat Campanya policial contra els robatoris durant les festes majors al Segrià