L'Escorxador centralitzarà els serveis d'atenció a la joventut

Publicat el 05 de maig de 2008 a les 12:57

A l'Escorxador s'hi ubicaran el Punt Jove Actiu, la borsa jove d'habitatge, l'oficina de treball juvenil, a més d'altres serveis d'informació, formació, salut i sexualitat.

El Pla Local de Joventut per als pròxims cinc anys es basa en tres eixos: la participació dels joves en la societat, l'emancipació i la continuació de l'observatori permanent de la realitat juvenil, que serà molt més complet del que s'ha fet fins ara.L'aprovació en ple d'aquest pla és un dels requisits indispensables per poder sol·licitar subvencions a la Generalitat.

A part d'aquest punt, en l'ordre del dia del ple ordinari de la Seu d'avui, s'han de debatre diverses mocions: la primera la van presentar conjuntament PSC i ICV, per debatre sobre el segon institut; l'equip de govern n'ha presentat una per demanar al govern espanyol un estatus especial per als fronterers; i en solitari, el PSC n'ha presentat dos més: l'una demana l'ampliació del servei de transport escolar per a tots els estudiants de fins a sisè de primària, i l'altra sol·licita un conveni entre l'ajuntament i el departament de Justícia per regular els serveis a la comunitat que realitzen les persones condemnades a penes alternatives a la presó.

 

 

La regidora de Joventut de la Seu, Mireia Pellicer. La regidora Mireia Pellicer, en un moment de la presentació del pla a l'Escorxador.