Una patrulla de la Guàrdia Urbana de Lleida va aturar dimarts dia 12 una dona a la plaça de Noguerola amb motiu de fer un control de documentació en tenir coneixement que podia tenir pendent una notificació.
Els agents van identificar aquesta dona, de 32 anys, nascuda a França i veïna de Lleida, i en el moment que treia la documentació de la seva bossa de mà els agents van observar que a l’interior hi havia una jaqueta que portava l’etiqueta i el dispositiu d’alarma.
Tot seguit, els agents van comprovar, amb un responsable de la botiga, que aquesta peça de roba havia estat furtada d’un establiment de l’eix comercial. Davant això, els agents van comissar la jaqueta i van iniciar les diligències corresponents per un delicte lleu de furt. Els agents també van complimentar la notificació d’un citació d’un jutjat de Lleida.
Li troben una jaqueta robada amagada a la bossa quan buscava el DNI per ensenyar-lo a la policia
Societat
La dona identificada té 32 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de febrer de 2019 a
les 23:10
Actualitzat el
13 de febrer de 2019 a les
23:12
Et pot interessar
-
Societat
«El teu llegat ja és patrimoni de tots»
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
