La jornada, que tindrà lloc a la sala polivalent de l’ajuntament de Martinet, s’iniciarà a les nou i quart del matí amb la presentació de les actuacions promogudes per les administracions públiques i el sector privat. A les dotze del migdia tindrà lloc una taula rodona en la qual hi participaran el gerent del Parc del Segre, Francesc Ganyet, el president de Senderhotel, David Isern, el tècnic del Parc Natural de l’Alt Pirineu, Marc Garriga, el director de Piritours, Eduard Jornet i l’alcalde d’Alp, Cosme Ruaix. En la taula rodona, els ponents parlaran sobre diverses experiències de creació de productes de senderisme.
D’altra banda, un cop finalitzada la jornada, a les dos i quart del migdia, els participants realitzaran una excursió pel camí de la Verneda amb retorn pel camí de l’Obagueta, al poble d’Arànser.
Per participar en la jornada cal formalitzar la inscripció a través del correu electrònic de l’IDAPA, i aquesta és gratuïta.
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
22 de juliol de 2009 a
les 16:51
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
