El proper dissabte 22 de maig, l'ajuntament de Lleida en col·laboració amb altres entitats, han organitzat una ruta per col·locar 10 llambordes Stolpersteine per homenatjar els lleidatans deportats als camps de concentració. La ruta d'homenatge a les víctimes començarà a les 9h del matí i acabarà a les 13h del migdia.
Durant aquest recorregut, que iniciarà al carrer camí de Corbins i acabarà a l'avinguda de Catalunya, es passarà per l'Avinguda Sant Ruf, pel carrer Democràcia, pel carrer Magdalena, pel carrer Carme, pel carrer Sant Joan, el carrer Cavallers, carrer Tallada i el carrer Nou. L'acte central es produirà al Mercat del pla a mig matí.
Cal recordar que durant l'any 2019 es van col·locar 11 llambordes Stolpersteine a la ciutat de Lleida i aquest passat de mai, se va fer una ruta per a netejar aquestes llambordes. Ara, la capital del Segrià, augmentarà amb les 10 noves llambordes que es sumaran a les ja instal·lades.
Lleida col·locarà 10 llambordes més per dignificar les víctimes dels camps de concentració
El recorregut s'iniciarà al carrer camí de Corbins i acabarà a l'avinguda de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2021 a
les 18:31
Et pot interessar
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
-
Societat
El Govern tanca una línia d'I3 en la preinscripció a l'escola Gaspar de Portolà de Balaguer
-
Societat
El nou centre d'acollida de temporers de Lleida obrirà al juny a la Caparella amb 32 places
-
Societat
Un dels vestits més vistos dels Goya, obra d'un lleidatà
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
