L'Ajuntament de Lleida ha organitzat un acte en memòria de les persones que han mort durant el confinament i que no han pogut ser acomiadades tal i com les seves famílies i amistats haguessin desitjat.
L'acte obert a la ciutadania porta per nom “Sospirs de Pau” i tindrà lloc el dissabte 27 de juny, a les 20.30 h, al Parc de la Mitjana de Lleida. L'aforament previst és de 300 persones i els interessats en assistir-hi s'han d'inscriure prèviament a la pàgina web de la Paeria. Així mateix, al cementiri municipal s'hi instal·larà una escultura de l'artista Erik Schmitz amb una olivera en record de les persones que han mort durant l'emergència sanitària.
Segons la Paeria de Lleida, aquest homenatge vol oferir, en nom de tota la ciutat, un espai i un moment d'escalf, d'acompanyament i de consol a les lleidatanes i els lleidatans que s'han vist afectats per aquesta situació. A més, amb la voluntat que la memòria de les persones difuntes perduri en el temps, l'Ajuntament ha encarregat una escultura a l'artista Erik Schmitz que s'ubicarà al cementiri.
Lleida farà un acte en memòria de les persones que han mort durant el confinament
L'homenatge “Sospirs de pau” tindrà lloc el 27 de juny i una escultura amb una olivera recordarà les persones difuntes
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2020 a les 22:04
Et pot interessar
-
Societat
Reclamen als ajuntaments de Lleida que ofereixin espais per celebrar cerimònies fúnebres
-
Societat
El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
-
Societat
Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
-
Societat
Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
-
Societat
Demanen 14 anys de presó per a un home acusat d'intentar matar la parella a la Val d'Aran
-
Societat
Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
