L'Ajuntament de Lleida ha organitzat un acte en memòria de les persones que han mort durant el confinament i que no han pogut ser acomiadades tal i com les seves famílies i amistats haguessin desitjat.
L'acte obert a la ciutadania porta per nom “Sospirs de Pau” i tindrà lloc el dissabte 27 de juny, a les 20.30 h, al Parc de la Mitjana de Lleida. L'aforament previst és de 300 persones i els interessats en assistir-hi s'han d'inscriure prèviament a la pàgina web de la Paeria. Així mateix, al cementiri municipal s'hi instal·larà una escultura de l'artista Erik Schmitz amb una olivera en record de les persones que han mort durant l'emergència sanitària.
Segons la Paeria de Lleida, aquest homenatge vol oferir, en nom de tota la ciutat, un espai i un moment d'escalf, d'acompanyament i de consol a les lleidatanes i els lleidatans que s'han vist afectats per aquesta situació. A més, amb la voluntat que la memòria de les persones difuntes perduri en el temps, l'Ajuntament ha encarregat una escultura a l'artista Erik Schmitz que s'ubicarà al cementiri.
Lleida farà un acte en memòria de les persones que han mort durant el confinament
L'homenatge “Sospirs de pau” tindrà lloc el 27 de juny i una escultura amb una olivera recordarà les persones difuntes
ARA A PORTADA
-
Els expositors a l’exterior denuncien poca visita i reclamen canvis al nou Agrobiotech Àlvar Llobet i Sotelo
-
Robots i IA protagonitzen el debut del nou saló professional Agrobiotech de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
El Govern ultima un paquet de mesures contundents per frenar la descontrolada plaga de conills Redacció
-
Publicat el 21 de juny de 2020 a les 22:04
Et pot interessar
-
Societat
Lleida s’omplirà de tractors: el camp diu prou a les actuals ZEPA
-
Societat
Declara que l'exparella la va colpejar i va abusar d'ella sexualment mentre dormia a Rialp
-
Societat
La Boscana fa història i aconsegueix la segona estrella Michelin
-
Societat
Ponent testa un sistema pioner per denunciar sense desplaçar-se
-
Societat
El CIAD de Lleida atén més de 230 dones víctimes de violència masclista el 2025
-
Societat
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals
