L'Ajuntament de Lleida invertirà aquest estiu 260.000 euros en el manteniment de set centres educatius de la ciutat. L'alcaldessa en funcions, Montse Mínguez, ha visitat aquest dijous l'escola Parc de l'Aigua on aquests dies s'estan pintant les aules del centre. Mínguez ha explicat que en l'última modificació pressupostària a l'abril es va afegir una partida extraordinària per complementar el pla d'actuació pel que fa al manteniment de les escoles. Els treballs es fan en aquest període per evitar les molèsties als escolars i a la comunitat docents i perquè, quan tornin de vacances, trobin l'espai en bon estat per desenvolupar-hi la seva activitat educativa.
Mínguez ha apuntat que fins que no comencin les classes al setembre hi ha treballs previstos a les escoles Parc de l'Aigua, Antoni Bergós (ZER Horta de Lleida) i Espiga, a les Escoles Bressol Municipals Rellotge i de Sucs, al Centre de Formació d'Adults Segrià als Camps Elisis i a l'Aula Municipal de Teatre. Les obres que es fan en aquests centres inclou la pintura, la millora dels espais comuns com el pati o arranjaments de les comunicacions, entre altres.
Lleida invertirà 60.000 euros en manteniment de centres educatius aquest estiu
L'alcaldessa en funcions, Montse Mínguez, visita els treballs que es fan a l'escola Parc de l'Aigua, on aquests dies s'està pintant el centre
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2018 a
les 19:38
Actualitzat el
23 d’agost de 2018 a les
19:58
Et pot interessar
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l’essència de la meva música»
-
Societat El Segarra-Garrigues comença a subministrar aigua de boca a 14 municipis de la Segarra
-
Societat
Rescaten un excursionista atrapat per una allau al Pallars Sobirà entre el coll de Bassiero i l’Estany Gelat
-
Societat
El Govern insta a modernitzar els regadius perquè «la sequera tornarà»
-
Societat
Denuncien un furtiu per haver instal·lat 30 llaços per capturar mamífers a Juneda
-
Societat
Neix «El Cor de l'Oest» per impulsar el turisme a set municipis de Ponent
