La jutgessa d’instrucció 2 de La Seu d’Urgell ha decretat la llibertat provisional un cop fetes efectives les fiances per a tres dels empresonats en relació a la xarxa de contraban de tabac d’Andorra. Els tres imputats a qui s’ha decretat la llibertat han estat J.F.T.A, A.R.E i l'exconseller Jordi Ausàs.
Les llibertats s’han anat acordant a mesura que al jutjat li quedava constància de l’ingrés de la fiança en el compte corrent del jutjat per la qual cosa és possible que la sortida d’algun d’ells pugui ser aquesta tarda un cop el jutjat de guàrdia comuniqui a la presó el pagament.
Llibertat per a l'exconseller Ausàs
Després de pagar la fiança de 145.000 euros, la més elevada que mai s'ha decretat per un cas de contraban, fet que ha estat qüestionat i criticat per experts en dret penal.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2012 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre
-
Societat Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya
-
Societat L’acusat de violar la seva filla a Lleida evita la presó després d’un acord judicial
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà