L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat 401 expedients durant el primer trimestre del 2021, un 66% més que en el mateix període de l'any anterior (241 expedients). Dels expedients tramitats entre gener i març d'enguany, 146 corresponen a reclamacions, 117 a consultes resoltes, 82 a mediacions i 4 són queixes.
Pel que fa a les mediacions, 33 s'han resolt favorablement i 47 s'han arxivat per no haver prosperat la mediació i 2 no han estat admeses. Els sectors amb més reclamacions i queixes continuen sent els subministraments bàsics, sobretot pel que fa a empreses energètiques de llum i gas, i la telefonia i internet. També ha gestionat diverses reclamacions per afectacions relacionades amb la Covid-19.
D'altra banda, l'OCIC del Segrià ha tramitat 34 expedients que corresponen a afectacions derivades de la crisi del coronavirus, la qual cosa representa un 12,6% del volum total tramitat entre els mesos de gener, febrer i març, la meitat que en els darrers mesos del 2020. La majoria d'aquestes reclamacions es fan a companyies aèries i empreses de viatges combinats (agències de viatge).
L'Oficina de Consum del Segrià tramita un 66% d'expedients més que al primer trimestre del 2020
Els sectors amb més reclamacions i queixes continuen sent els subministraments energètics i de telefonia i internet
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2021 a les 18:38
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural