L'ós bru creua el poble de Sorpe

Apareixen sobre la neu petjades d'ós en aquest poble del municipi d'Alt Àneu | Els veïns expliquen que l'ós hauria visitat el poble durant el matí

Publicat el 22 de febrer de 2015 a les 16:39

Imatge de la petjada de l'ós al costat d'una moneda de 2 euros. Foto: Maurici Franch


Els habitants de Sorpe han rebut aquest matí una visita inesperada, al mateix temps que inquietant. Segons ens han comunicat alguns veïns d'aquest nucli del municipi de l'Alt Àneu (Pallars Sobirà), han aparegut les petjades d'un ós pels carrers del poble, damunt la neu recent caiguda aquesta nit passada. A les fotografies es pot apreciar la mida de la petjada, al costat d'una moneda de 2 euros i d'una empremta humana.
 

La petjada de l'ós, al costat d'una empremta d'un peu humà. Foto: Maurici Franch


Segons els mateixos veïns del poble, l'ós hauria creuat el poble a primera hora del dia, ja que a les 7h del matí, asseguren, no hi havia cap petjada al poble. Tot i succeir de dia, ningú ha vist l'animal.