Els partits i entitats sobiranistes de Lleida han cridat a sortir al carrer aquest divendres per defensar el referèndum i rebutjar les prohibicions i denúncies. La concentració serà a partir de les vuit del vespre davant la Paeria de Lleida, governava per un Àngel Ros que ha dit no al procés iniciat per la Generalitat.
L'alcalde de Lleida s'ha negat a delegar als partits de l'oposició la signatura del decret a favor de la Llei del Referèndum aprovada pel Parlament de Catalunya el passat dimecres.
Àngel Ros no creu que el referèndum sigui una solució
L'alcalde de Lleida ha estat meridianament clar en relació al referèndum. Considera que aquesta via no és la solució per arreglar els problemes polítics entre Catalunya i Espanya, i insisteix en la idea federal. El Paer en cap ha passat el decret enviat per la Generalitat als serveis jurídics del consistori amb l'objectiu que estudiïn si la proposta del Govern català s'adequa a la legalitat i, per tant, es poden cedir espais. El termini per donar-hi suport acaba aquest divendres.
Manifestació davant la Paeria de Lleida per reivindicar el referèndum i la cessió d'espais municipals
Societat
Àngel Ros es nega a delegar la signatura a les formacions de l'oposició
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
-
Terra Còctel d'avisos del Meteocat fins a l'eclipsi: tempestes, calor nocturna i màximes disparades Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El pàrquing d’Aigüestortes obrirà parcialment dilluns després de l'allau de terra i pedres causada pel temporal ACN
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
08 de setembre de 2017 a
les 15:12
Actualitzat el
08 de setembre de 2017 a les
19:11
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
-
Societat
Instal·len una coberta a l'Hospital de cartró de la Vall Fosca per protegir-lo de la pluja i la neu
