Mollerussa s'obre al capital privat per muscular la Fira de Sant Josep

La firma privada contribuirà amb 30.000 euros per a l'organització de diversos certàmens, marcant un nou pas en la captació de patrocinis per a l'esdeveniment

Presentació de la 152a edició de la Fira de Sant Josep
Presentació de la 152a edició de la Fira de Sant Josep | Oriol Almacellas
04 de febrer de 2025, 13:09
Actualitzat: 05 de febrer, 11:23h

Fira de Mollerussa incorpora per primera vegada un patrocinador privat, Puleva, que aportarà uns 30.000 euros per al suport de 10 certàmens durant l'any. Aquesta col·laboració, segons l'alcalde Marc Solsona, obre la porta a noves marques interessades a contribuir a la fira. A més de l'aportació de Puleva, la Diputació de Lleida incrementa la seva contribució amb 145.000 euros, uns 5.000 més que el 2024.

La 152a edició de la Fira de Sant Josep ja compta amb uns 250 expositors confirmats i l'espai d'exposició al 100% de la capacitat. El pressupost anual supera els 732.000 euros. A més, la fira s'inclourà en la iniciativa de Catalunya com a Regió Gastronòmica Mundial amb una jornada tècnica específica i comptarà amb el suport econòmic de la Generalitat.

Aquest any serà l'última edició de la fira que durarà cinc dies, ja que en les properes edicions es reduirà a quatre dies. El 19 de març, data de la inauguració, s'iniciarà un conjunt d'esdeveniments agraris a la ciutat, incloent-hi el Congrés Nacional d'Unió de Pagesos i la jornada de Reg i Futur.