L'entrenador del Lleida Esportiu, Jesús Casas "Molo", té els dies comptats a la banqueta del club. La derrota d'aquest dimecres al camp de l'Hércules per 3 a 1 que ha provocat el descens de categoria ha estat l'epitafi a una temporada decebedora que farà, amb tota probabilitat, que el propietari de l'entitat no renovi el tècnic andalús.
A Molo se li acaba el contracte el proper 30 de juny i tot apunta que no seguirà. De fet, el mateix tècnic s'ha negat en roda de premsa a parlar del seu futur al Lleida i de la voluntat que té de continuar, i ha apuntat que en els propers dies "s'anunciaran les decisions preses" per la directiva. Feia setmanes que hi havia mar de fons al voltant de la continuïtat de Molo, un exjugador de l'equip de 35 anys que no ha sabut gestionar el vestidor i s'ha quedat lluny dels objectius fixats a inici de temporada.
El del proper diumenge al Camp d'Esports contra la Nucía serà, probablement, el darrer matx de Molo com a tècnic del Lleida Esportiu.
Molo, amb els dies comptats
L'entrenador del Lleida Esportiu ja no parla de la seva voluntat de continuar i assegura que en els propers dies s'anunciaran les decisions de la directiva
ARA A PORTADA
-
-
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa Àlvar Llobet i Sotelo
-
Detingut a Tàrrega un lladre reincident per cinc robatoris amb força a l'interior de vehicles Redacció
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
19 de maig de 2021 a
les 23:02
Actualitzat el
19 de maig de 2021 a les
23:34
Et pot interessar
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
-
Societat
El Govern tanca una línia d'I3 en la preinscripció a l'escola Gaspar de Portolà de Balaguer
-
Societat
El nou centre d'acollida de temporers de Lleida obrirà al juny a la Caparella amb 32 places
-
Societat
Un dels vestits més vistos dels Goya, obra d'un lleidatà
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
