J. M. G. R., de 53 anys i veí de Reus, és el camioner que ha mort aquest dimarts a la tarda en bolcar el vehicle que conduïa al quilòmetre quatre de la pista IGG-12, a Vinaixa (Garrigues). Els Mossos han rebut l'avís cap a tres quarts de quatre. Les causes per les quals el camió ha bolcat estan sota investigació, segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT).
Arran de la incidència s’ha activat una patrulla dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i l’helicòpter medicalitzat i una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta víctima, són 30 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, dades que l'SCT adverteix que són provisionals.
Amb aquesta són 30 les persones que han mort en accident aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya
Mor el conductor d'un camió que ha bolcat en una pista a Vinaixa
Amb aquesta són 30 les persones que han mort en accident aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2020 a les 17:52
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida