El conductor d'un turisme ha mort aquest dimarts en un xoc frontal amb un camió que ha tingut lloc poc després de les sis de la tarda al quilòmetre 490 de la carretera N-IIa, en terme municipal de Golmés (Pla d'Urgell), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). La víctima viatjava sola al vehicle.
El conductor del camió ha resultat il·lès. Pel que fa a la incidència viària, ha calgut donar pas alternatiu a la via. Arran de la incidència s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
L'SCT recorda que amb aquesta víctima són 72 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor el conductor d'un turisme en un xoc frontal amb un camió a Golmés
En el que va d'any han mort 72 persones a les carreteres catalanes
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2021 a
les 20:31
Actualitzat el
20 de juliol de 2021 a les
20:33
Et pot interessar
-
Societat
La vaga torna a deixar penjats els usuaris del tren entre Lleida i Cervera
-
Societat
Les temperatures extremes augmenten l’activitat a urgències
-
Societat
Arriben a Alguaire els esquiadors suecs del primer vol d'hivern de Quality Travel
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Les pluges dificulten la recol·lecció del cereal de Ponent
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
