El conductor d'un turisme ha mort aquest dimarts en un xoc frontal amb un camió que ha tingut lloc poc després de les sis de la tarda al quilòmetre 490 de la carretera N-IIa, en terme municipal de Golmés (Pla d'Urgell), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). La víctima viatjava sola al vehicle.
El conductor del camió ha resultat il·lès. Pel que fa a la incidència viària, ha calgut donar pas alternatiu a la via. Arran de la incidència s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
L'SCT recorda que amb aquesta víctima són 72 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor el conductor d'un turisme en un xoc frontal amb un camió a Golmés
En el que va d'any han mort 72 persones a les carreteres catalanes
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juliol de 2021 a les 20:31
Actualitzat el 20 de juliol de 2021 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega