Un escalador ha mort aquest dimecres a Àger (Noguera) després d'haver resultat colpejat per unes pedres que han caigut quan es trobava a deu metres d'alçada. Els Bombers han estat alertats cap a tres quarts d'una del migdia que l'home havia resultat ferit a l'inici de la via "Esperando el Parche de Morfina".
El cos d'emergències ha activat l'helicòpter de rescat amb l'equip conjunt del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i el metge del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), així com una dotació terrestre de suport.
Un cop a l'indret, el metge ha certificat la mort de l'escalador. El cos de Mossos d'Esquadra ha activat la Unitat d'Intervenció de Muntanya (UIM) que s'ha fet càrrec dels atestats i de l'aixecament del cos.
Mentrestant, Bombers ha acompanyat un altre escalador que anava amb la víctima fins al poble d'Àger. Per la seva banda, el SEM ha desplaçat fins a l'indret un helicòpter medicalitzat, una unitat terrestre i un equip de psicòlegs.
[plantillavirals]
Mor un escalador a la Noguera en caure-li unes pedres a deu metres d'alçada
Els Bombers ha acompanyat fins al poble d'Àger un altre escalador que recorria una via amb la víctima
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 28 de febrer de 2024 a les 18:50
Actualitzat el 28 de febrer de 2024 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
