Un escalador ha mort aquest dimecres a Àger (Noguera) després d'haver resultat colpejat per unes pedres que han caigut quan es trobava a deu metres d'alçada. Els Bombers han estat alertats cap a tres quarts d'una del migdia que l'home havia resultat ferit a l'inici de la via "Esperando el Parche de Morfina".
El cos d'emergències ha activat l'helicòpter de rescat amb l'equip conjunt del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i el metge del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), així com una dotació terrestre de suport.
Un cop a l'indret, el metge ha certificat la mort de l'escalador. El cos de Mossos d'Esquadra ha activat la Unitat d'Intervenció de Muntanya (UIM) que s'ha fet càrrec dels atestats i de l'aixecament del cos.
Mentrestant, Bombers ha acompanyat un altre escalador que anava amb la víctima fins al poble d'Àger. Per la seva banda, el SEM ha desplaçat fins a l'indret un helicòpter medicalitzat, una unitat terrestre i un equip de psicòlegs.
[plantillavirals]
Mor un escalador a la Noguera en caure-li unes pedres a deu metres d'alçada
Els Bombers ha acompanyat fins al poble d'Àger un altre escalador que recorria una via amb la víctima
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2024 a
les 18:50
Actualitzat el
28 de febrer de 2024 a les
18:57
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 23 i 24 de maig
-
Societat
Jonathan Nuevo: l’apòstol de la forquilla
-
Societat
Lleida prepara els fogons de l’Aplec
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
