El conductor d’un cotxe ha mort aquest dissabte al matí en un xoc amb un altre turisme a l’A-2 a l’altura de Lleida. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 06.13 hores.
L’accident ha estat al quilòmetre 461. Amb aquesta víctima ja són 59 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres interurbanes catalanes. Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió per envestida entre dos turismes, i el conductor d'un dels vehicles, un home de 42 anys i veí de Lleida, ha mort. En l’accident una altra persona ha resultat ferida lleu i ha estat traslladada a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar un carril de l’autovia en sentit Barcelona, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques.
Mor un home de 42 anys en un accident a l’A-2, a Lleida
Els fets han passat poc després de les sis del matí
ARA A PORTADA
-
Fèlix Larrosa emula Àngel Ros i planteja la prohibició del vel islàmic als espais públics de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
La justícia de l'Aragó tomba la querella dels exconsellers de Cultura pel cas Sixena Lluís Girona Boffi
-
-
Què pensen els autors de Sant Jordi? Una cinquantena d'entrevistes per conèixer-los a fons Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
14 de maig de 2022 a
les 14:14
Et pot interessar
-
Societat
«La llengua es manté viva quan es defensa des del dia a dia»
-
Societat
Correllengua agermanat a Lleida: horaris i activitats
-
Societat
L'estat de Cal Macià arriba als tribunals: la Fiscalia investiga la inacció institucional
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
«Els clubs de futbol haurien d'incorporar historiadors i antropòlegs als seus equips»
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
