Un home de 78 anys ha mort aquest dimecres a Àger (Noguera) en un accident de parapent, segons ha informat els Bombers. Els fets han tingut lloc cap a tres quarts de tres de la tarda. Segons ha pogut saber l'ACN, la víctima és un home de nacionalitat francesa que era a la zona de vacances. Els Bombers expliquen que la caiguda ha tingut lloc uns 50 metres per sota de la zona de l'enlairament de Raudoral.
Dues dotacions terrestres del parc d'Àger, així com la unitat de rescat amb l'helicòpter, efectius del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i el metge del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han desplaçat fins a l'indret. S'han practicat maniobres de reanimació a la víctima però no s'ha pogut fer res per salvar-li la vida.
Fins al lloc també s'ha desplaçat l'helicòpter, la Unitat d'Intervenció a Muntanya i dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, per gestionar les tasques judicials d'aixecament del cos. El SEM ha activat l'helicòpter i una ambulància amb suport psicològic.
La investigació dels fets correrà a càrrec de la Unitat Tècnica de Seguretat Aèria (UTSA) dels Mossos d'Esquadra.
Mor un home de 78 anys en un accident a Àger
La víctima és de nacionalitat francesa i era a la zona de vacances
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2023 a les 18:36
Actualitzat el 29 de març de 2023 a les 18:41
Et pot interessar
-
Societat
ARDE denuncia una granja a Juneda i Unió de Pagesos carrega contra els animalistes per la difusió de les imatges
-
Societat
L'estació de Lleida segueix lluny de recuperar la normalitat
-
Societat
La Plataforma d’Usuaris Avant alerta de deficiències estructurals al tram de l’Espluga de Francolí
-
Societat
Cinc ajuntaments demanen mesures per paralitzar el projecte de la planta de biogàs de la Sentiu
-
Societat
Denúncia penal contra Alcarràs i Cultura per l'estat «ruïnós» de la Casa Vallmanya
-
Societat
Lleida condemna amb un minut de silenci el crim masclista d'aquest diumenge
