Un home ha mort aquest dijous al matí en un accident laboral en una empresa hortofructícola situada al carrer Barcelona del municipi de Golmés (Pla d'Urgell).
Uns operaris estaven realitzant la instal·lació de plaques solars en una de les naus de l'empresa quan un d'ells ha caigut des d'una altura d'uns 15 metres al cedir una claraboia.
S'han desplaçat fins al lloc dels fets tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, una dels Bombers de la Generalitat i treballadors del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que han intentat reanimar el treballador sense èxit. La víctima és un veí de Vilanova de Bellpuig (Pla d'Urgell), de 53 anys i nacionalitat equatoriana.
Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida i del Departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor un home en caure d’una alçada de 15 metres a Golmés
Tenia 53 anys i era veí de Vilanova de Bellpuig
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de setembre de 2021 a
les 16:04
Actualitzat el
23 de setembre de 2021 a les
16:06
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté la petició de 7 anys i mig de presó per a l'acusat d'intentar violar la parella a Lleida
-
Societat
Generalitat i Paeria impulsen una oficina de turisme conjunta
-
Societat
La IA fa de porter a urgències: menys cues a l’Arnau de Vilanova
-
Societat
La UdL lidera un dels projectes subvencionats per preservar el patrimoni cultural immaterial
-
Societat
Unió de Pagesos denuncia inacció del Govern davant la sobrepoblació de conills a Lleida
-
Societat
Un despreniment de roques a Gerb mantindrà tallada la LV-9047 durant un mes
