Un home de 26 anys ha mort aquest dilluns a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida a conseqüència de les ferides que va patir diumenge en un accident de trànsit a la C-14, a Vilanova de l'Aguda (Noguera).
Els serveis d'emergència van rebre l'avís del sinistre cap a dos quarts de nou de la nit. S'indicava que dos turismes havien xocat de forma lateral al quilòmetre 124.
Van resultar ferides dues persones, un home en estat greu i una dona en estat menys greu, que van ser traslladats a l'hospital Arnau de Vilanova. L'home ha mort aquest matí. Amb aquesta víctima, són 13 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons el Servei Català de Trànsit.
Mor un jove de 26 anys en un accident a la C-14, a la Noguera
Va tenir el sinistre a Vilanova de l'Aguda
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2020 a
les 20:34
Et pot interessar
-
Societat
«La sensació de no poder arribar a tots els infants és d’impotència»
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
