Un home de 57 anys i veí de Lleida ha mort aquest diumenge mentre feia muntanyisme per Cerler, a la comarca aragonesa de la Ribagorça (Osca). Segons ha informat la Guàrdia Civil, el cos ha estat alertat cap al migdia de la presència d'una persona inconscient a la ruta de les Tres Cascades.
El Grup de Rescat Especial d'Intervenció a la Muntanya (GREIM) de Benasc i un helicòpter d'Osca s'han apropat al lloc del succès. Els ha acompanyat una metgessa del 061, que ha donat per morta la víctima malgrat que se li han practicat tècniques de reanimació cardiopulmonar. El cadàver ha estat traslladat a Benasc, on se li practicarà una autòpsia.
Mor un lleidatà mentre feia muntanyisme al Pirineu aragonès
L'han trobat inconscient a la ruta de les Tres Cascades, a la comarca de la Ribagorça
ARA A PORTADA
-
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa Redacció | Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els agents econòmics de Lleida presenten a Barcelona l'estratègia de transformació de la demarcació Redacció
-
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície Redacció
-
-
Publicat el
16 de maig de 2021 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Societat
El Govern tanca una línia d'I3 en la preinscripció a l'escola Gaspar de Portolà de Balaguer
-
Societat
El nou centre d'acollida de temporers de Lleida obrirà al juny a la Caparella amb 32 places
-
Societat
Un dels vestits més vistos dels Goya, obra d'un lleidatà
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella
-
Societat
Lleida estrena estació: de la vergonya a l'esplendor
