Un home de 57 anys i veí de Lleida ha mort aquest diumenge mentre feia muntanyisme per Cerler, a la comarca aragonesa de la Ribagorça (Osca). Segons ha informat la Guàrdia Civil, el cos ha estat alertat cap al migdia de la presència d'una persona inconscient a la ruta de les Tres Cascades.
El Grup de Rescat Especial d'Intervenció a la Muntanya (GREIM) de Benasc i un helicòpter d'Osca s'han apropat al lloc del succès. Els ha acompanyat una metgessa del 061, que ha donat per morta la víctima malgrat que se li han practicat tècniques de reanimació cardiopulmonar. El cadàver ha estat traslladat a Benasc, on se li practicarà una autòpsia.
Mor un lleidatà mentre feia muntanyisme al Pirineu aragonès
Societat
L'han trobat inconscient a la ruta de les Tres Cascades, a la comarca de la Ribagorça
ARA A PORTADA
-
Societat Segona rave de l'any al Segrià en una finca que aplega centenars de persones Neus Climent / ACN
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
16 de maig de 2021 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Societat
Alier desenvolupa un nou paper reciclat capaç de capturar CO₂
-
Societat Les Cases de la Música de Lleida impulsen el talent emergent però alerten de la manca de sales de concerts
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
