Un dels ocupants d'una furgoneta ha mort aquest dilluns en bolcar el vehicle a l'A-2 a l'altura de Collbató (Baix Llobregat), segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'accident s'ha produït en sentit Lleida, al quilòmetre 575. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 9.43 hores. La víctima és K.R.P., de 21 anys i veí de Cervera.
La passatgera davantera ha resultat ferida greu i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha traslladat a l'Hospital de Bellvitge. S'han activat quatre patrulles dels Mossos, 5 dotacions dels Bombers i dues ambulàncies. Amb aquesta ja són 73 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
La carretera ha estat tallada en sentit Lleida i s'han fet desviaments pel lateral fins a tres quarts d'una, quan ha quedat un carril restringit. La circulació s'ha normalitzat totalment a les 14 hores.
Mor un veí de Cervera de 21 anys en un accident a l'A-2, a Collbató
Anava en una furgoneta i la passatgera davantera està en estat greu

ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2019 a les 16:35
Actualitzat el 17 de juny de 2019 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància