Una veïna de Castelló de Farfanya (Noguera), de 53 anys, ha perdut la vida aquest dimarts després de patir un accident de trànsit al punt quilomètric 11,9 de la C-26, en aquesta localitat de la comarca de la Noguera, segons informa el Servei Català del Trànsit. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís del sinistre a les 09.30 h.
Per causes que encara s'investiguen, hi ha hagut una col·lisió frontal entre dos turismes. A conseqüència de l'accident, la conductora d'un dels vehicles ha resultat ferida crítica i ha estat traslladada a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida, on posteriorment ha mort. El conductor de l'altre turisme ha resultat ferit menys greu i també l'han traslladat al mateix centre hospitalari.
Arran de l'accident, s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La carretera s'ha hagut de tallar durant diverses hores en els dos sentits de la marxa. Amb aquesta víctima, són 107 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor una conductora en un xoc frontal amb un altre turisme a la Noguera
La víctima, de 53 anys i veïna de Castelló de Farfanya, ha estat trasllada a l'Arnau de Vilanova on ha acabat perdent la vida
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’agost de 2022 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Societat «No és un problema que el burca es vegi pels carrers»
-
Societat
La Paeria preveu atendre uns 240 migrants al dia per tramitar la regularització
-
Societat
Les recomanacions literàries en clau local de les llibreries de Ponent
-
Societat Les recomanacions literàries dels llibreters lleidatans per Sant Jordi
-
Societat
Ni cansats ni callats: Lleida surt al carrer pel Correllengua
-
Societat
Fèlix Larrosa emula Àngel Ros i planteja la prohibició del vel islàmic als espais públics de Lleida
